Lássuk be, egy outdoor márka marketingesének jóval könnyebb dolga van, mint a mosóporos kollégájának. Hogy miért? Mert nem kell tukmálnia jégcsákányt, mint az új aktív szemcsés intelligens folteltávolítót, hanem pull stratégiát folytató márkakommunikációval is komoly sikereket érnek el. A marketinganyagaikat, mint pl. a mászós videók a fogyasztóik, potenciális vevőik maguktól terjesztik. Miért? Mert a márka képviseli a szenvedélyünket, felkarolja az álmainkat, vizuális inspirációt ad, amiért hálásak vagyunk.
Szóval a mászós videók alapvetően témájuk és love brand jellegük miatt a célcsoportban igen jól terjednek.
Mégis voltak olyan megátalkodottak egyesek, hogy a vírusvideók 3 alattomos és klikkbiztos eszközéhez nyúljanak, amelyek garantálják ,hogy sokan lássák a szóban forgó klipet.
Nem kell senkinek bemutatni őket, ezek a: szex, erőszak és a humor. Na az ezekkel turbózott videók aztán minden másnál gyorsabban terjednek a neten. De legalább a videók egyik része jó ügyért kampányol, így megbocsájtjuk, hogy nem fantasztikus felvételeket, és lélegzetelállító kunsztokat láthattunk.
Gorilla says 1: Okosan ziázzál!
Bouldering is sexy:
Szóval a mászós videók alapvetően témájuk és love brand jellegük miatt a célcsoportban igen jól terjednek.
Mégis voltak olyan megátalkodottak egyesek, hogy a vírusvideók 3 alattomos és klikkbiztos eszközéhez nyúljanak, amelyek garantálják ,hogy sokan lássák a szóban forgó klipet.
Nem kell senkinek bemutatni őket, ezek a: szex, erőszak és a humor. Na az ezekkel turbózott videók aztán minden másnál gyorsabban terjednek a neten. De legalább a videók egyik része jó ügyért kampányol, így megbocsájtjuk, hogy nem fantasztikus felvételeket, és lélegzetelállító kunsztokat láthattunk.
Gorilla says 1: Okosan ziázzál!
Bouldering is sexy:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése