2012. október 24., szerda

Boulder vírus!

Lássuk be, egy outdoor márka marketingesének jóval könnyebb dolga van, mint a mosóporos kollégájának. Hogy miért? Mert nem kell tukmálnia jégcsákányt, mint az új aktív szemcsés intelligens folteltávolítót, hanem pull stratégiát folytató márkakommunikációval is komoly sikereket érnek el. A marketinganyagaikat, mint pl. a mászós videók a fogyasztóik, potenciális vevőik maguktól terjesztik. Miért? Mert a márka képviseli a szenvedélyünket, felkarolja az álmainkat, vizuális inspirációt ad, amiért hálásak vagyunk.

Szóval a mászós videók alapvetően témájuk és love brand jellegük miatt a célcsoportban igen jól terjednek.

Mégis voltak olyan megátalkodottak egyesek, hogy a vírusvideók 3 alattomos és klikkbiztos eszközéhez nyúljanak, amelyek garantálják ,hogy sokan lássák a szóban forgó klipet.

Nem kell senkinek bemutatni őket, ezek a: szex, erőszak és a humor. Na az ezekkel turbózott videók aztán minden másnál gyorsabban terjednek a neten. De legalább a videók egyik része jó ügyért kampányol, így megbocsájtjuk, hogy nem fantasztikus felvételeket, és lélegzetelállító kunsztokat láthattunk.

Gorilla says 1: Okosan ziázzál!



Bouldering is sexy:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

UA-43125057-1